بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


بدهی مالیاتی مشکل مهاجم عراقی /عماد رضا،خسرو حیدری نشود!؟
عماد رضا که گفته می‌شود با استقلال تهران به توافق رسیده و قرار است به این تیم بپیوندد با مشکل عدم رضایت نامه از سوی باشگاه سپاهان روبه‌رو است.
این بازیکن فصل گذشته زمانی که از سپاهان جدا شد به دلیل عدم پرداخت مالیات رضایت نامه خود را از این باشگاه دریافت نکرد و با این وجود برای پیوستن به تیم دیگری باید با این باشگاه تسویه حساب کند.رسول خوروش، سرپرست سپاهان با تایید این خبر به فارس گفت: عماد رضا تنها زمانی می‌تواند به تیم دیگری برود که رضایت‌نامه خود را از باشگاه سپاهان دریافت کند. او بدهی مالیاتی دارد و باید با باشگاه تسویه حساب کرده و مالیات خود را پرداخت کند.
بزرگترین پیروزی:ظاهرا دوباره سپاهانی ها می خواهند،سناریوی فصل قبل خود را که برای صدور رضایت نامه خسرو حیدری نوشته بودند و در نهایت به اجرا گذاشتند،را این بار برای عماد رضا پیاده کنند!اگر یادمان باشد در فصل یازدهم برای پیوستن خسرو حیدری به استقلال آنقدر در صدور رضایت نامه وی تعلل کردند که این بازیکن نتوانست در اولین بازی لیگ مقابل تیم سپاهان در ترکیب استقلال به میدان برود!لذا با توجه به اولین بازی استقلال بعد از تعطیلات پیش رو که با سپاهان می باشد،این باشگاه می خواهد همچین مشکلی را برای پیوستن عماد رضا به استقلال بوجود بیاورند!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 7 / 8 / 1391برچسب:باشگاه استقلال,باشگاه سپاهان,نقل و انتقالات, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com